College bracht bezoek aan gemeentewerf in Borculo

Op dinsdag 15 oktober bracht het college een bezoek aan de gemeentewerf in Borculo. Hier werken ongeveer 35 buitendienstmedewerkers. Daarnaast is er in Neede een dependance met nog eens 16 buitendienstmedewerkers. De buitendienst is verantwoordelijk voor het beheer en onderhoud van onder andere het openbaar groen, wegbermen, recreatiepaden, speeltuinen en wegmeubilair.

Tijdens het bezoek werd het college geïnformeerd over het ‘Mooi wark’ dat de buitendienst verricht. Er werd ook aandacht besteed aan de uitdagingen waar de buitendienst voor staat en aan de huidige en toekomstige ontwikkelingen. Het college sprak grote waardering uit voor het werk en de inzet van de buitendienstmedewerkers.