Spreekuur Berkellands Naoberfonds

Het Berkellands Naoberfonds is gestart in 2019 en zeer succesvol gebleken. Tot nu toe zijn al ruim 60 mooie initiatieven gehonoreerd en al meer dan 200 ideeën aangedragen. Ook andere gemeenten volgen het voorbeeld, zoals Hof van Twente.

Johan Godschalk is in Hof van Twente aan de slag gegaan als ideeëndokter. Dat betekent dat we binnenkort in Berkelland op zoek gaan naar een nieuwe begeleider voor de Berkellandse ideeën.

Iedere vrijdag van 9.00 tot 12.00 uur spreekuur Berkellands Naoberfonds

Iedere vrijdagochtend van 9.00 tot 12.00 uur is er spreekuur in het gemeentehuis in Borculo. Voorlopig neemt contactpersoon/welzijnswerker Wim Staargaard deze over als ideeënbegeleider. U kunt het beste een afspraak maken via naoberfonds@gemeenteberkelland.nl.

Dus heeft u een mooi idee voor uw wijk of buurt en denkt u daarmee de leefbaarheid te kunnen bevorderen? Meld u dan via naoberfonds@gemeenteberkelland.nl.