Subsidieaanvragen 2025 vóór 1 oktober 2024 indienen

Wilt u in 2025 een evenement of kleinschalige activiteit organiseren? Of heeft u een grote jaarlijkse subsidieaanvraag? Zorg dan dat uw aanvraag voor 1 oktober 2024 binnen is.

Subsidie voor evenementen of kleinschalige activiteiten

Als u in 2025 een evenement of kleinschalige activiteit wilt organiseren, kunt u hiervoor subsidie aanvragen. De activiteit moet dan gericht zijn op het vergroten van de leefbaarheid in een plaats of buurtschap. De beoordeling van de aanvraag vindt voor eind 2024 plaats aan de hand van de ‘subsidieregeling evenementen en kleinschalige activiteiten 2022’. Aanvragen die we na 1 oktober 2024 ontvangen, worden niet meer in behandeling genomen.

Grote jaarlijkse subsidieaanvragen

Ook de grote jaarlijkse subsidieaanvragen over 2025 (de voormalige begrotingspostsubsidies) moeten vóór 1 oktober 2024 worden ingediend.

Andere subsidies

Voor andere subsidies, zoals voor muziek, dorpsböke, jeugd- en jongerenwerk, ouderenwerk, sport en vormings- en ontwikkelingswerk, geldt een andere termijn. Deze aanvragen kunt u indienen van 1 januari tot en met 31 maart 2025.

Hoe kunt u subsidie aanvragen?

Subsidieaanvragen kunt u indienen via de website van de gemeente: www.gemeenteberkelland.nl. U vindt alle mogelijke subsidies onder het kopje ‘gemeentelijke belastingen, subsidies en leningen’.