Wees welkom voor een lunch in de Week tegen Eenzaamheid

In de Week tegen Eenzaamheid staan ontmoeting en verbinding centraal. Door het hele land is er tijdens deze week extra aandacht voor het thema eenzaamheid en sociaal isolement. Ook bij ons in de gemeente Berkelland staan we stil bij dit thema. Daarom organiseren we op 29 september een lunch in het gemeentehuis aan de Marktstraat 1 in Borculo. Vanaf 11.45 uur bent u van harte welkom om aan te schuiven bij de lunch.

Tijdens de lunch is wethouder Betsy Wormgoor aanwezig en kunt u luisteren naar een persoonlijk verhaal van een inwoner.

Wie gunt u het om weer even onder de mensen te zijn? Uzelf, een familielid of een buurman? Iedereen is welkom bij de lunch. Wel vragen we u om zich aan te melden. Dit kan tot en met 25 september via welzijn@voormekaar.net of door te bellen met 0545 – 250 300.

We zien u graag!