Wijziging Teilflächennutzungsplan Windenergie (Vreden)

De gemeente Vreden is van plan om extra gebieden aan te wijzen voor windenergie. Hiervoor is een wijziging van het Sachlichen Teilflächennutzungsplan Windenergie nodig. De komende weken vindt vroegtijdige inspraak plaats. De inspraak wordt op 10 oktober 2024 aangekondigd in het gemeenteblad van de gemeente Vreden. Op verzoek van de gemeente Vreden nemen wij deze publicatie over op onze website en in ons BerkelBericht. Het digitale Vredense Ambtsblatt is ook te vinden op de website van de gemeente Vreden.

Informatiebijeenkomsten op 11 november en 19 november (tweetalig) in Vreden

Als onderdeel van de inspraak kunnen de plannen van 21 oktober 2024 tot en met 6 december 2024 online worden ingezien. Openbare informatiebijeenkomsten zullen plaatsvinden op 11 november 2024 en 19 november 2024 in het gemeentehuis van Vreden. De bijeenkomst op 19 november 2024 zal ook tweetalig zijn (Duits en Nederlands). Details zijn te vinden in de aankondiging van de gemeente Vreden. In de aankondiging is vermeld op welke manier u documenten (digitaal) kunt inzien en hoe u daarover opmerkingen kunt indienen bij de gemeente Vreden.